Menu
Sepete İlave Edilen Ürünler
Toplam: 0,00 TL
Menu
Sepete İlave Edilen Ürünler
Toplam: 0,00 TL

Teslimat Bilgileri ve Garanti Prosedürü

TESLİMAT BİLGİLERİ

Ürünleriniz sevke hazır hale geldiğinde (1-4 iş günü), diğer tüm müşterilerimizin siparişleri ile birlikte topluca ilgili kargo şubesine teslim edilmektedir. 
 
Paketi hazırlanan siparişinizin, kargo firmasına daha erken saatlerde verilmesi ile bizim paketleme odamızda ya da Türkiye distribütörünün deposunda beklemesi arasında hiçbir fark yoktur. Çünkü kargo şubeleri de, şubelerindeki hazır halde bekleyen tüm kargoları, aktarma merkezlerine topluca göndermektedir. Kargonuzun bulunduğunuz İl'e veya İlçe 'ye yönlendirilmesi ve bu ayrıştırma işlemi aktarma merkezlerinde gerçekleştirilir.
 
Dolayısıyla; sipariş verdiğinizi ürünlerin paketlemesi yapılıp kargo şubesine teslim edildikten hemen sonra asıl taşıma süreci başlar ve bulunduğunuz adrese göre en erken 1 iş günü sonra size ulaşır.
 
Atonal tarafından kargoların teslim edilme saati hafta içi 16:00 itibariyle gerçekleşmektedir. Saat 16:00'dan sonra verilen siparişleriniz bir sonraki sevk gününde işleme alınmaktadır. Cuma günleri saat 16:00'dan sonra, haftasonu ve resmi tatil günlerinde verdiğiniz siparişler, ilgili günleri takiben ilk iş günü sevk edilmektedir.
 
Sevk süresi tamamen kargo firması sorumluluğunda olup, varış noktası uzaklığına ve mücbir sebeplere bağlı olarak değişmektedir.
 
Satın aldığınız ürünlerin fatura ve kargo takip numarası tarafınıza ait bilgilerin yer aldığı sayfada yer almaktadır.
 
Yine de detaylı bilgi alış verişini sağlamak için bizlere info@atonal.com.tr adresinden mail yoluyla ya da 0232 290 10 52 numaralı telefon ile doğrudan ulaşarak sağlayabilirsiniz.
 
Keyifli alışverişler ve sağlıklı günler dileriz.

 

GARANTİ PROSEDÜRÜ
 
    Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Ürünlerin garanti süresi ürün detaylarında belirtilmiştir (En az: 2 Yıl, Azami: Ömür Boyu).Bazı ürünler; Yazılım, Ampuller, Hoparlör komponentleri, Voltaj adaptörü, Kablo, Fan ya da benzeri mekanik ürünler dış etkenlere karşı korumasız olduğundan sadece teslim aldığınız anda arızalı çıkarsa onarım/değişim yapılır. Ürünün beraberindeki Faturasını veya varsa Garanti Belgesini saklayınız (Fatura garanti belgesi yerine geçerlidir).

    Arızalı ürününüzü faturası ve/veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.

Garanti Koşulları
    Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların 2 yıl garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

Ürün İade Koşulları
    Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızda üye girişi yapıldıktan sonra siparişlerim sayfasında iade et butonu tıklayarak istemiş olduğunuz ürünü iade edebilirsiniz. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün stok da olması durumunda yenisi ile değiştirilecektir. Stok da olmadığında para iadesi yapılacaktır. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.Ürün iadesi gerçekleştireceğimiz ürünler aşağıdaki koşullar aranmaktadır;

  • Ürün kutusunda yırtık ve kazıma olmamalıdır.
  • Ürün kutu içeriğinde her hangi bir eksik bulunmamalıdır.
  • Ürün üzerinde çizik ve ezik olmamalıdır.
  • Ürün iade kargo bedeli tarafınızca ödenmelidir. Ödemesi yapılmayan iade kargolar kesinlikle teslim alınmayacaktır.
  • Ürün Faturası mutlaka tam olarak geri gönderilmelidir.  Faturası olmayan ürünü lütfen göndermeyiniz.
  • Ürünü ilk teslim aldığınızda kargo bedeli Satıcı tarafından ödendi ise para iadesi durumunda ilk gönderilen kargo bedeli düşülecektir.
  • Kredi kartı ile yapılan işlemlerde, iade 3 iş günü içinde yapılır. Banka kartı (Hesap Kartı) ile yapılan işlemlerde iade 45 iş günü içinde yapılır.

     Arızalı ürünlerinizi bünyemizde bulunan teknik servis departmanımızda kontrol ettirebilirsiniz. Ancak arızalı ürünlerinizi doğrudan size en yakın yetkili servise göndermeniz Tüketicinin korunması kanunu çerçevesinde daha hızlı sonuç almanızı sağlar.
Sevgi Mah. 663. Sok. No:6/204 35410 Gaziemir - İZMİR adresine gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan da yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir.
Bazı yetkili servisler kargo ile de ürün kabul edebilmekte yada doğrudan sizden ürünü aldırtabilmektedirler. Lütfen bu yönde hizmetleri olup olmadığını sorunuz.

     Seri numarası olan ürünlerde yetkili servisler ürünün seri numarasından garanti kapsamını kolaylıkla bulabilmekte ve onarım işlemlerine başlayabilmektedir ancak fatura yada garanti belgesi ile daha hızlı sonuç alırsınız.
     İlk 10 gün içinde arızalanan ürünlerin kargo ücretleri çalıştığımız kargo firmaları ile gönderilmeleri durumunda tarafımızdan karşılanır.
Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler “arızalı yeni ürünler” sınıfına girer.

     Bu tip ürünleri, orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, “aldığınız gibi olmak kaydı” ile doğrudan Sevgi Mah. 663. Sok. No:6/204 35410 Gaziemir - İZMİR 'e göndermeniz gerekir. Orijinal ambalajında etiket, bant, yazı vb. olmamalıdır.

     Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade. Dolayısı ile mutlaka isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz gerekmektedir.

     Bu kategoriye giren ürünlerin kargo ücretleri ATONAL tarafından karşılanır.

     Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise tedarikçi fimanın  stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servisin vereceği rapora bağlı olarak, onarım ise yine yetkili servisin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir. Firmamız sizi mağdur etmemek için tedarikçiler ve yetkili servislere gerekli yaptırımı uygulayarak en kısa sürede işleminizi sonuçlandırmaya çalışacaktır.

      Ürün elimize ulaştığında size e-mail olarak arızalı ürününüzü takip edebilmeniz için bir bildirim numarası gönderilecek ve bu numara ile arızalı ürününüzün durumunu takip edebileceksiniz.

     Dikkat etmeniz gerek durum: tarafımıza yapılacak bütün gönderilerin anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile yapılması gerekir.